Veelgestelde vragen (FAQ)'s | Huidkliniek Dreamskin

Alle veelgestelde vragen


Mocht je een product besteld hebben en deze toch willen retourneren? Dan is dit natuurlijk geen probleem. Hieronder staat beschreven wat onze regels zijn en hoe je je product kan retourneren. Onze retourvoorwaarden: <br> * Tot 14 dagen na ontvangst van je pakketje heb je het recht je producten te retourneren. De kosten voor het terugsturen van je product(en) zijn voor eigen rekening. * Als je ervoor kiest je product terug te sturen, vragen wij het product in originele staat en verpakking, ongebruikt (ongeopend) en onbeschadigd terug te sturen naar ons. * Zodra jouw product in goede orde ontvangen is bij ons, storten wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug op je bankrekening.
Je kan je product ook altijd kosteloos omruilen, door bij ons langs te komen op ons kliniek (Buitenom 227, Zoetermeer). Laat van tevoren even weten (bel, mail, WhatsApp) dat je langs wil komen. Dan zorgen wij ervoor dat het juiste product voor je klaarligt.
Heb je je toch bedacht en wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Neem hiervoor contact met ons op via info@huidkliniekdreamskin.nl. Wel dien je zelf de kosten voor terugzending van jouw product(en) te voldoen.
Gelukkig komt dit zelden voor. Toch raden wij je aan altijd eerst goed je bestelling te controleren voordat je de producten gaat gebruiken. Onze producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en kunnen helaas dan niet meer verkocht worden.
Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Neem contact met ons op of chat met ons via de webshop. We gaan ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Stuur ons gerust een WhatsApp, mail, bel of chat met ons via de webshop, we geven je graag geschikt huid- en productadvies.
We werken voor alle betalingen samen met Mollie. Mollie is één van de marktleiders in Europa wat betreft online betalingsverkeer. Je betaalt veilig, snel en simpel in een vertrouwde internet betaalomgeving en zonder extra betaalkosten.
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Kan gebeuren! Is het voor 16.00? Geen probleem, neem zo snel mogelijk contact met ons op via WhatsApp (+316 19 41 10 77) of e-mail (info@huidkliniekdreamskin.nl). Dan proberen wij voor 16.00 jouw bestelling nog te wijzigen. Is het na 16:00? Neem ook dan contact met ons op, dan gaan we samen met PostNL kijken wat we voor je kunnen doen.
Je kunt je bestelling ook ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen of een ophaalpunt van PostNL te selecteren.
Woon je niet in Nederland of Europa dan kan je WEL producten bestellen, maar niet direct via onze webshop. Neem contact op met onze klantenservice en we maken het meteen in orde voor je.